Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?

Ga naar beneden 
+9
Hope
missisfantastisch
matil
Youko
hallokidoki
Liezz
Ezrah
marjo
anna
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptywo jan 02, 2008 3:55 pm

'Een tevreden lach' van Andreas Burnier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
marjo
top poster
top poster
marjo


Aantal berichten : 2003
Leeftijd : 40
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptywo jan 02, 2008 8:07 pm

Me laatste boek whaha was in iedergeval 1 thriller van ted dekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezrah
kind aan huis
kind aan huis
Ezrah


Man Aantal berichten : 379
Leeftijd : 36
Registration date : 16-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo jan 03, 2008 11:02 pm

ik ben al weer een tijdje bezig in het boek " Hij raakte mij aan" van Benny Hinn.
kheb tegenwoordig niet zo heel veel tijd meer om te lezen. duurt dus nog wel ff voor ik het uit heb...
maar tot nog toe is het wel een boeiend boek. de schrijfstijl valt tegen, maar gewoon wat die man allemaal meegemaakt heeft zeg. wow!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyza jan 05, 2008 7:45 pm

vandaag een boek voor mn verjaardag gekregen en er meteen in gedoken
was alles maar konijnen door renske de greef

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? 9789029080453
Sara is de god van haar universum. Overal ziet ze mogelijkheden de wereld te maken zoals zij hem graag ziet, van alles maakt ze kleurrijke plaatjes. Ze giet 's nachts afwasmiddel in de fontein, zodat hij de volgende dag bruist van bubbels - ze kijkt toe vanaf een afstandje. Ze stopt briefjes in de lege flessen die ze inlevert bij de supermarkt, ze communiceert met haar overbuurman via borden voor het raam en Marktplaats.nl. Steeds ziet ze manieren om aanwezig te zijn - maar liefst zonder dat men haar echt ziet. Voor haar werk poseert ze in klederdracht op foto's voor een eindeloze om toeristen. Na haar werk maakt ze nachtwandelingen. Ze vindt schoonheid op vreemde plekken: een kwijlend, gewond konijn dat ze mee naar huis neemt, een zwerver die voor haar zingt. Contact met anderen is een spel, een omweg, een decor. Behalve bij haar opa. Met hem wil ze juist echt contact, wanhopig probeert ze hem in de werkelijkheid te houden, maar dat wordt steeds moeilijker omdat hij meer en meer verward raakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyzo jan 13, 2008 12:23 am

Ik ben bezig in de Vliegeraar op dit moment, als ik hem uit heb wil ik ook graag naar de film die net is uitgekomen.
study
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyvr jan 25, 2008 10:03 pm

Net Verkeerde Vriendschap gelezen van Anja van Kooten Niekerk en Sacha Wijmer. Absoluut geen verkeerd boek. Een aanrader voor wie wat meer over het 'lesbische' wil lezen. In het boek zijn twee generaties vrouwen aan het woord over het lesbische leven tussen 1920 en 1960.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
Youko
WOA junkie
WOA junkie



Vrouw Aantal berichten : 534
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyza jan 26, 2008 11:05 pm

The Alchemist - Paulo Coelho.

Diep, ogenschijnlijk simplistisch, maar ongelooflijk fascinerend en inspirerend boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptywo feb 06, 2008 8:11 pm

Een lesbo klassieker:

Patience & Sarah ik heb het boekje ooit in het Nederlands half gelezen, maar ik vond het toen wat simpel allemaal. Nu heb ik haar in het Engels gelezen. Het viel me niet tegen. Het is een vrolijk optimistisch boek dat over het leven/liefde van twee damesdames uit de 19e eeuw gaat. Hoe ze alles zelf moeten ontdekken, veroveren, benoemen een roman over lesbische pioniers als het ware, met een dunne draad naar de werkelijkheid. Want het verhaal is gebaseerd op het leven van een kunstenares die anno 1816 openlijk samenleefde met haar vriendin. De schrijfster heeft erg moetten putten uit haar fantasie (en helaas een Ouija bord...) want er was vrijwel niets bekend van dit stel.
Ondanks de soms hinderlijke tweede golf feministische opvattingen(tweede feministische golf begon in de jaren 60 van de 20e eeuw Very Happy) die de 19e eeuwse hoofdrolspeelsters kregen aangemeten, was het erg prettig om een positief en niet problematisch boek te lezen over ons soort vriendschap.

In het Nederlands een aanrader, en als je de Engelse taal goed beheerst is die versie nog meer aan te bevelen.

Go girls, to your libraries and/or bookshops and get yourselves some culture!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydi feb 19, 2008 6:37 pm

Dat boek klinkt leuk anna, en dat boek van Liezz klinkt ook echt heel grappig.
Het laatste boek dat ik gelezen heb is 'De zwarte met het witte hart' van Arthur Japin. Ik vind hem echt een goede schrijver hij maakt van die mooie zinnen. Het thema vind ik ook erg leuk.
Op dit moment ben ik bezig in 'Lof der Zotheid' van Erasmus, dat is ook heel leuk alleen leest het niet snel, maar het is wel echt heel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydi feb 19, 2008 8:23 pm

Ja, Lof der Zotheid staat bij mij ook nog op de te lezen lijst! En het gegeven van dat boek van Arthur Japin, is al erg boeiend, die zal ik zeker ook nog wel een keer lezen....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyza aug 09, 2008 10:49 pm

gossip & gucci door lauren weisberger

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? 9789022549162

het boek gaat over een jonge vrouw die een suf baantje bij de bank werkt. op een gegeven moment neemt ze ontslag en krijgt ze een baan aangeboden bij een bedrijf dat grote feesten organiseerd. doordat ze een 'relatie' krijgt met een celeb komt ze snel vooruit op haar werk maar werk en priveleven gaan wel erg door elkaar lopen...

lekker luchtig boek om te lezen als je niks te doen hebt
k geef m een 7,5
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo aug 14, 2008 2:26 pm

I never promised you a rosegarden, mooi boek over schitzofrenie, leest wel lekker ook:)
Terug naar boven Ga naar beneden
missisfantastisch
kind aan huis
kind aan huis
missisfantastisch


Vrouw Aantal berichten : 235
Leeftijd : 53
Registration date : 09-08-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyma aug 18, 2008 11:25 am

Heb afgelopen week het dunne boekje van Maja Jeffkins weer eens gelezen. Titel: pratische psychologie voor vrouwen. Had ik al eens gelezen, maar had het nu weer nodig.
En ondertussen ben ik vorige week begonnen aan het boek: vrouwen die voor vrouwen kiezen van Elula Perrin. Dat begon leuk, maar wordt steeds saaier dus vraag me af of ik dit boek door kom.
En enkele weken geleden heb ik een boek gekocht in onze gemeente: Vrouwen Gods geheime wapen van Ed Silvoso.
Sprak me wel aan, maar het is al een tijdje geleden dat ik eruit gelezen heb.
Dus tja...ben eigenlijk zo'n beetje vanalles door elkaar aan het lezen. En dan ook nog behoorlijk wat oude tijdschriften die ik bewaard heb, die ik ook door wil lezen. Dus nog genoeg te doen.
Maar eerst nu maaar eens aan de strijk!
groetjes..Miriam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youko
WOA junkie
WOA junkie



Vrouw Aantal berichten : 534
Leeftijd : 33
Registration date : 19-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyma aug 18, 2008 12:37 pm

Max Havelaar van Multatuli.

Hoewel ik stiekem moet bekennen dat ik hem nog niet helemaal uit heb. Komt nog, hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyma aug 18, 2008 12:42 pm

Maar Max Havelaar is wel heel vet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyma aug 18, 2008 5:23 pm

ik ben begonnen in triptiek van karin slaughter
ben nu op de helft en vind m superspannend! er komen steeds meer verbanden boven water Very Happy aanrader
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyza aug 23, 2008 10:13 pm

K heb ook wel wat boeken van Karin Slaughter, maar ben niet helemaal kapot van zeg maar...
Ik wil gaan beginnen in het boek duizend schitterende zonnen van Kaled Hosseini
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo aug 28, 2008 1:17 pm

De vrouw als eunuch van Germaine Greer. Geweldig boek, lekker feministisch, best wel geschreven zoals ik over mannen en vrouwen denk. Gaat soms wat te ver maar daar kan ik weer heel erg om lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo aug 28, 2008 5:54 pm

Liezz schreef:
ik ben begonnen in triptiek van karin slaughter
ben nu op de helft en vind m superspannend! er komen steeds meer verbanden boven water Very Happy aanrader

zucht... was een leuk boek echt verslavend
er komt ook een lesbisch stel in voor misschien wel een leuk detail?
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo aug 28, 2008 7:22 pm

Aha vandaar dat ie ook bij de vrolijk staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo aug 28, 2008 8:08 pm

ja? dat is wel leuk! ze spelen maar een minime rol maargoed blijkbaar is de drempel om een boek een lesbisch stempel te geven niet zo hoog Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyvr aug 29, 2008 4:00 pm

Nee klopt ik had er ook een keer een boek gekocht voor een paar euri, ik dacht leuk iets met geschiedenis, blijkt het een heteroboek te zijn en ook nog best wel slecht. Het is soms ook al genoeg als het over een vrouw of een sterke vrouw gaat blijkbaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyvr aug 29, 2008 6:33 pm

oeh bah heteroboeken Razz
toch niet zo'n flutromannetje (de zwoele manier waarop hij mij aankeek deed een tinteling door mijn lijf gaan... blablabla) LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptyma sep 01, 2008 11:29 am

ja dat is bah ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
missisfantastisch
kind aan huis
kind aan huis
missisfantastisch


Vrouw Aantal berichten : 235
Leeftijd : 53
Registration date : 09-08-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Emptydo sep 04, 2008 10:31 am

heb ook wel wat boeken van Karin Slaughter, maar ben niet helemaal kapot van zeg maar...
Ik wil gaan beginnen in het boek duizend schitterende zonnen van Kaled Hosseini

Kaled Hosseini, is dat niet die man die dat boek heeft geschreven over toekomstige trends in Nederland?
Heb er ooit weleens even ingelezen en dat lijkt me nu een intressant boek!
Maar heb hier nog zoveel liggen, first things first.
Miriam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht
» Welke film heb je als laatste gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: