Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?

Ga naar beneden 
+9
Hope
missisfantastisch
matil
Youko
hallokidoki
Liezz
Ezrah
marjo
anna
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2008 3:55 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

'Een tevreden lach' van Andreas Burnier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com

AuteurBericht
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydo sep 04, 2008 7:17 pm

missisfantastisch schreef:
heb ook wel wat boeken van Karin Slaughter, maar ben niet helemaal kapot van zeg maar...
Ik wil gaan beginnen in het boek duizend schitterende zonnen van Kaled Hosseini

Kaled Hosseini, is dat niet die man die dat boek heeft geschreven over toekomstige trends in Nederland?
Heb er ooit weleens even ingelezen en dat lijkt me nu een intressant boek!
Maar heb hier nog zoveel liggen, first things first.
Miriam.

Weet niet wat die man verder allemaal heeft gedaan, ken hem alleen van twee boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyvr sep 05, 2008 1:17 pm

Ik lees helemaal niet meer zoveel boeken maar op vakantie heb ik er ineens drie gelezen... de laatste was Echte mannen eten geen kaas....

google maar ns.. n heftig verhaal over loverboy's.
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma okt 13, 2008 5:02 pm

Eindelijk een keer helemaal gelezen.. Oranges are not the only fruit van Jeanette Winterson, een roman over een geadopteerd meisje dat opgroeit in een charismatische omgeving. Haar adoptie moeder meent dat ze een opdracht van God heeft om haar op te voeden tot zendelinge, zelf ontdekt ze haar gevoelens voor andere vrouwen.
Mooi boek, met diverse lagen die mooi ineen gevlochten zijn. Ik zou willen dat alle voorgangers/pastoraal werkers binnen charismatische/pinkster kerken dit boek zouden lezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 36
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma okt 13, 2008 7:17 pm

Vet dat je t boek gelezen hebt! Ik heb alleen de film gezien. Voegt het veel toe aan de film trouwens?(vastwel)
En heb je je naam wat korter gemaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope
WOA junkie
WOA junkie
Hope


Vrouw Aantal berichten : 620
Leeftijd : 44
Registration date : 29-03-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydo okt 16, 2008 11:26 am

Ik ben een serie aan het lezen van Carrie Slee, Timboektoe. 't Zijn tienerboeken en Carrie Slee schrijft vlot en boeiend. De ouders van een broer en een zus kopen een camping in Frankrijk, waarna het hele gezin al vlug verhuist. Omdat de kinderen het er eerst niet mee eens zijn, noemen ze de camping uit protest 'Timboektoe', maar later vinden ze het er supertof en mogen ze meehelpen om samen met hun vrienden hun eigen ideeen voor de camping uit te werken. Er lopen veel verschillende verhalen naast elkaar (beetje als in een soap, maar met -gelukkig!- een stuk meer vaart). Een van die verhalen volgt Brian, die homo blijkt te zijn; het proces van ontdekken en coming out wordt gevolgd. Dat vind ik een welkome afwisseling, want veel van het verhaal gaat, zoals het een echt tienerboek betaamt, over verliefdheden en het versieren van die leuke meid/jongen - hoewel dat dan wel verweven is met de rest van de verhaalllijn, die wel weer meer diepgang kent. Leuke boeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma nov 03, 2008 3:15 pm

matil schreef:
Vet dat je t boek gelezen hebt! Ik heb alleen de film gezien. Voegt het veel toe aan de film trouwens?(vastwel)
En heb je je naam wat korter gemaakt?

Ja, in mijn herinnering wordt in de film de groep/congregatie waartoe jess behoort nogal belachelijk opgevoerd, het boek is veel genuanceerder. Alhoewel in het boek ook wel een zekere spot valt te ontdekken...

Ik moet zeggen dat de film destijds een onuitwisbare indruk op me heeft gemaakt. (Ik heb door de film Jeanette Winterson ontdekt Smile ) En in dat opzicht heeft de film een veel grotere impact gehad voor mijn persoonlijke leven dan het boek, maar dat komt doordat ik de film in de jaren 80 heb gezien. De film werd voor mij een eye opener.. en ik heb al zoveel meer gelezen en meegemaakt nu....het boek zal nooit die ontroering en die verrassing kunnen evenaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 36
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma nov 03, 2008 3:18 pm

Oké, ik vond de film gewoon aangrijpend maar niet echt dat het een eye opener ofzo was, ik ben dan ook niet evangelisch opgevoed natuurlijk;) De nuance is opzich wel goed in het boek denk ik, maarja het is ook moeilijk om in een film de nuances te laten zien. Naja hij staat op mn lijstje om gelezen te worden als ik weer tijd en geld heb:).

Ik heb trouwens pas Ruby Fruit Jungle gelezen, ook een klassieker, was wel mooi opzich. Ik hou wel van jaren zestig/zeventig dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma nov 03, 2008 3:31 pm

Ruby Fruit Jungle was een van de eerste lesbo boeken die ik las, samen met dat boekje van Isabel Miller: Patience and sarah. Om RFJ heb ik vaak enorm moeten lachen Laughing

Ik denk dat de oranges tv film, het eerste was wat ik ooit zag op lesbieus gebied en me confronteerde met mijn innerlijke pot, ik was echt behoorlijk van mijn stuk gebracht door het zien van die film. Ik kan echt zeggen dat het zien van die film een van de keerpunten in mijn leven is geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyzo nov 09, 2008 2:45 pm

Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht - Mark Haddon

Het boek verhaalt hoe een Engelse jongen, Christopher Boone, de ‘moord’ op de hond van de buurvrouw oplost. De zoektocht naar de moordenaar leert hem beter om te gaan met zijn gescheiden ouders en met zijn ziekte, een vorm van autisme. Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht is een spannend, ontroerend, maar tevens grappig boek, vol met originele vondsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 36
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyzo nov 16, 2008 3:25 pm

Ik heb het boek van Doeschka Meijsing gelezen, over de liefde.
Is een mooi boek maar wel erg droevig.
Wel cool dat een lesboboek de AKO literatuurprijs gewonnen heeft dit jaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyza nov 22, 2008 8:33 pm

Ik ben nu net begonnen in het boek: duizend schitterende zonnen. Dat is ook van de schrijver die de Vliegeraar heeft geschreven. Ben heel benieuwd.

Beschrijving boek:
De ongeschoolde Mariam is vijftien wanneer ze wordt uitgehuwelijkt aan de dertig jaar oudere schoenverkoper Rasheed in Kabul. Jaren later moet zij de beeldschone en slimme Laila naast zich dulden, die door Rasheed na een raketaanval uit het puin is gered. Rasheed neemt Laila in huis in de hoop dat zij hem de zoon zal schenken die Mariam hem niet kan geven. In eerste instantie overheersen tussen de twee vrouwen gevoelens van achterdocht en jaloezie, maar door de tirannieke houding van Rasheed ontstaat er langzamerhand een innige vriendschap. Samen zetten Mariam en Laila alles op alles om te overleven in de eindeloze oorlog van Afghanistan, die voor hen ook binnenshuis woedt.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 36
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyza nov 22, 2008 8:49 pm

leuk ik moet ze allebei nog lezen! duizend schitterende zonnen lijkt me ook wel mooi nu ik dat stukje lees.
Ik ben Suezkade aan het lezen van Jan Siebelink. wat is die gast oversekst, en wat een irritante hoofdpersoon. maar wel mooi taalgebruik, en ik ben té nieuwsgierig om het niet uit te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma jan 26, 2009 11:46 pm

Portrait of a marriage, over het roerige leven van Vita Sackville-West, althans het roerige huwlijksleven Smile nogal shocking wat die allemaal deed in the twenties Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydi jan 27, 2009 1:38 am

heb ik een film van gezien anna!!
kheb broeinest als laatste gelezen.. van loes den hollander... een heel apart boek.. maar je leest t in een ruk uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma feb 09, 2009 1:01 pm

Ik ga de film binnenkort zien, wilde eerst het boek lezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyma feb 09, 2009 9:59 pm

anna schreef:
Ik ga de film binnenkort zien, wilde eerst het boek lezen Smile

Goeie volgorde.. doe ik ook meestal.. soms hoor ik later pas dat er een boek van is.. dan lees ik m niet altijd meer.. maar als ik een boek lees en weet dat er een film van is.. dan kijk ik die film ok meestal....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniëlle
top poster
top poster
Daniëlle


Vrouw Aantal berichten : 1540
Leeftijd : 34
Registration date : 23-02-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydi feb 24, 2009 12:14 am

Heel toepasselijk 'Twee Vrouwen' van Harry Mulisch.
Mijn broertje had het gekregen bij de bieb vorig jaar. Ik ging de samenvatting lezen, en toen móest ik 'm lezen Razz
Best een tof boek, alleen heel ingewikkeld; ik hou van chronologische boeken, met af en toe een flashback, en niet van boeken die alleen maar flashbacks bevatten.
Wel knap geschreven, though! En een heel onverwacht einde...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thatsdaantje.nl
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 36
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydi feb 24, 2009 12:28 am

Ja het is zeker knap geschreven. Al vind ik het einde wel zuur. Vooral omdat er in die tijd dat het geschreven was er helemaal niet zo veel boeken over lesbo's waren en als ze er waren dan liepen ze weer slecht af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniëlle
top poster
top poster
Daniëlle


Vrouw Aantal berichten : 1540
Leeftijd : 34
Registration date : 23-02-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydi feb 24, 2009 12:49 am

Het einde is inderdaad zuur...Ik vond het echt verschrikkelijk dat het zo moest eindigen...Maarja, aan de andere kant is het wel gedurfd om een boek anders te laten eindigen dan je zou verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thatsdaantje.nl
Melody
iets minder nieuw leedje
Melody


Vrouw Aantal berichten : 16
Leeftijd : 36
Registration date : 07-03-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydi maa 10, 2009 1:37 pm

Ik ben nu bezig in 'Aderlating' van Victoria Leatham.

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 9022541363


Beschrijving

Aderlaten:
1. door het openen van een ader bloed aftappen;
2. vroegere medische praktijk, gebruikt tegen uiteenlopende ziektes, o.a. koorts en hysterie.
Ook tijdens haar moeilijkste periodes merkte een buitenstaander niets bijzonders aan Victoria Leatham. Ze was zelfverzekerd, beleefd, gezellig. Een gewone vrouw. Maar vanaf haar studententijd worstelde Victoria met de onweerstaanbare drang om zichzelf pijn te doen, een verlangen dat haar hele leven in beslag dreigde te nemen. En hoewel niet iedereen die gestrest, onzeker of depressief is zichzelf fysiek pijn wil doen, zal het verhaal van Victoria herkenbaar zijn voor veel mensen die ooit het gevoel hebben gehad dat ze de controle kwijt waren.
Tegenwoordig is Victoria een gelukkige, succesvolle dertiger met een drukke en leuke baan, die slechts af en toe nog met een schuin oog naar een scheermesje kijkt.
Aderlating is een eerlijke, meeslepende en zelfs grappige autobiografie van een moedige vrouw die de stilte rond een van de laatste grote taboes van de geestelijke gezondheidszorg wil doorbreken.
Zelfverminking is nauw verwant aan anorexia en boulimie. Naar schatting één procent van de bevolking heeft zichzelf ooit opzettelijk verwond.
Aderlating laat zien dat zelfverminking niet slechts aandachttrekkerij is van gedetineerden en moeilijke tieners.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 36
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptydi maa 10, 2009 3:53 pm

lijkt me een moeilijk boek om te lezen, je wordt dr niet vrolijk van lijkt me.

ik lees alleen maar boeken voor mn studie kom niet aan andere boeken toe. op het moment ben ik bezig in de Persuit of History over de filosofie van geschiedenis. het komt er op neer dat alles relatief is en de waarheid in het midden ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyza maa 14, 2009 5:46 pm

k heb nu krijg nou tieten en andere zwangerschapsverschijnselen van claudia de brij gekocht (+ boekenweek geschenk hoera)
k lig echt constand dubbel hier wat opzich ook wel weer vreemd is in een lege kamer haha ben benieuwd wat de buren (van will) er nog van zeggen Razz
enniewees k ben nu bij 15 weken en k verheug me op de komende weken hoe zij alles omschrijft is echt hylarisch. en het is min of meer ook een lesbisch boek aangezien ze de zwangerschap van haar en conny beschrijft (inc ki)
het boek trok me in eerste instantie omdat mijn held flo de tekeningen verzorgd (www.doyouknowflo.nl) maar ook omdat ik claudia dr humor heerlijk vind.
wel vind ik het jammer dat er best wel wat gevloekt wordt in het boek. nou valt zo'n zwangerschap vast niet mee (k heb t zelf nog nooit meegemaakt dus wie weet lieg ik hier gewoon) maar ik vind dit een beetje afdoen.
afgezien dit alles toch een aanrader voor de mensen die eens lekker willen lachen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyza maa 14, 2009 6:49 pm

lijkt me een leuk boek .. mag k m na jou lezen?? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyza maa 14, 2009 7:16 pm

of tijdens... *kijkt naar will tegenover zich die t in dr broek doet tijdens het lezen van hierboven beschreven boek* LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Emptyza maa 14, 2009 7:34 pm

Liezz schreef:
of tijdens... *kijkt naar will tegenover zich die t in dr broek doet tijdens het lezen van hierboven beschreven boek* LOL


Nou zeg... dit is een misverstand... het is eigelijk andersom!!!! heel de bank schud ook nog eens mee.. wreeeeed!! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht
» Welke film heb je als laatste gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: