Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 opbergdingen voor schilderijen?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
marjo
top poster
top poster
marjo


Aantal berichten : 2003
Leeftijd : 40
Registration date : 15-10-07

opbergdingen voor schilderijen? Empty
BerichtOnderwerp: opbergdingen voor schilderijen?   opbergdingen voor schilderijen? Emptyvr apr 17, 2009 9:03 pm

Ik ben een beginnende kunstenaar maar ik zit met een probleem...Ik weet niet waar ik schilderijen kan opbergen.? Of hoe?
Heeft 1 van julie die ook kunstenaar is een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

opbergdingen voor schilderijen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: opbergdingen voor schilderijen?   opbergdingen voor schilderijen? Emptyvr apr 17, 2009 9:33 pm

Ik maak niet zo vaak grote schilderijen en als ik ze maak hang ik ze op of rol ik ze op(papier).
Waar maak je je schilderijen op? op doek of op papier? Doek kan je wel in een hoekje zetten denk ik en dan gewoon tegen elkaar aan. Papier ook. Ik zou gewoon een hoekje inrichten in je kamer/huis. en anders kan je altijd proberen of mensen ze willen hebben? mensen kunnen het best leuk vinden als je ze een schilderij geeft heb ik gemerkt.Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
marjo
top poster
top poster
marjo


Aantal berichten : 2003
Leeftijd : 40
Registration date : 15-10-07

opbergdingen voor schilderijen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: opbergdingen voor schilderijen?   opbergdingen voor schilderijen? Emptyvr apr 17, 2009 9:36 pm

Ik maak op speciaal schilderpapier schilderijen...maar dankje voor de info ga der wat mee doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





opbergdingen voor schilderijen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: opbergdingen voor schilderijen?   opbergdingen voor schilderijen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
opbergdingen voor schilderijen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» songtekst voor Will, the sun was going down
» Wanneer heb je voor het laatst...?
» Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: